Uppdatering!

Nu har jag sett "Låt den rätte komma in" och jag tyckte verkligen om den! Självklart var det mycket ur boken som inte fanns med i filmen, för då skulle den ju varit typ 5 timmar lång, men det gjorde inte så mycket. Jag tyckte det funkade i alla fall. Det var ett tag sedan jag läste boken så jag kom inte ihåg alla händelser i detalj och det var nog bra, det blev ju mer spännande då! Åh, jag kommer definitivt köpa dvd:n när den kommer! Vilken fin film det var... Nu är jag jättesugen på att läsa boken igen, den är så bra <3



Kommentarer
Skrivet av: Leia

Hej, allt bra med dig? =)

2009-01-28 @ 08:38:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0