I'm a Cyborg, But That's OK

Såg just den koreanska filmen med samma namn som rubriken på det här inlägget, på koreanska heter den Saibogujiman kwenchana. Den var väldigt speciell och bra tyckte jag! Den handlar om en tjej som tror att hon är en cyborg och som tas in på mentalsjukhus...




Jag gillade verkligen Su-jeong Lim som spelar huvudrollen, hon var riktigt bra och dessutom väldigt söt ^^ Hon var för övrigt med i filmen A Tale of Two Sisters också! I'm a Cyborg, But That's OK är en romantisk dramakomedi med mycket fantasi. Om man gillar asiatisk film eller lite skumma filmer över huvud taget så tycker jag absolut att man ska se den! :D



Kommentarer
Skrivet av: Marie

Åh vilket bra filmtips, blev riktigt sugen att se filmen.



Jag var utbytesstudent med YFU i gymnasiet. Jag var där i 6 månader och bodde i Nagoya och i Tokyo.



Jag har lagt till dig på bloggar jag läser... =)

2009-06-05 @ 00:32:40
URL: http://www.myilife.se
Skrivet av: Eva Linder

Vilken rolig blogg. Hittade dig hos geccod. Bor i Asien, närmare bestämt i Kuala Lumpur, mina två barn som är 15 och 12 år går i internationella skolor här med massor av asiater bland annat japaner. Men egentligen är alla asiater väldigt mycket för rosa, glittrigt, hello kitty mm. Du kan möta en dam på 50 år med hello kitty prylar. Fantastiskt egentligen.



Gillar också rosa.



Kram!

2009-06-05 @ 05:15:22
URL: http://evalinder.blogg.se/
Skrivet av: Karin O

hum tror att det gröna var päron:)

2009-06-05 @ 11:08:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Skrivet av: Martina

Haha jo men i amerika kan du ju de mesta :) och om medium är stl ca 38-42 i sverige så har ja för mig att deras ligger på 42-44... Ja de säger ju en del, hela befolkningen e större i genomsnitt..o orkar äta mycke mer

2009-06-05 @ 12:09:56
URL: http://bimbofierad.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0