Gratis glasögon i Uppsala!

Jag fick ett mail från LensWay ska ut på en turné i Sverige där de delar ut 333 par gratis glasögon! Så här skriver LensWay själva:

"Varje dag betalar tusentals svenskar för mycket för sina glasögon - det vill vi på LensWay ändra på. I vår kamp mot dyra glasögon har vi gett oss ut på en turné där vi delar ut 333 glasögon i varje större svensk stad - helt gratis! Den 13 april kommer vi till Uppsala!"

Om du vill vara med så gå in här och anmäl dig! Jag har faktiskt glasögon (men jag använder dem mest när jag ser på tv och så) så jag har också anmält mig ^^ Om jag skulle få ett par gratis så skulle jag ta nån av de  två här ovanför! Det gäller dock inte bara Uppsala utan på några andra datum är det Västerås, Örebro, Linköping och Helsingborg.



Kommentarer
Skrivet av: ellinor

attans, jag som opereras dagen innan! :(

2010-04-04 @ 21:52:41
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/
Skrivet av: Maja

Åh vad roligt, jag skulel gärna vilja ha ett par nya glasögon! Men jag förstår inte riktigt, hur anmäler man sig?

2010-04-05 @ 00:12:32
Skrivet av: Lise

vart och vad är det man ska anmäla sig? hittart inte och jag skulle verkligen behöva ett par gratis glasögon för en gångs skull.



.. och heei! första gången jag kommenterar i din blogg! keep up the good work (y) som alla brukar säga. x] gillar att du gillar japse-grejer sånt är alltid roligt att läsa om. ^^

2010-04-05 @ 00:14:17
URL: http://megumi.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Maja: Jag hade råkat länka fel! Men nu har jag ändrat det så klicka på "här"-länken nu så hamnar du rätt! :D

2010-04-05 @ 01:12:17
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

Wow, jag vill också ha ett par! Såna där rektangulära är ju så galet snygga. :D

2010-04-05 @ 11:05:40
URL: http://ninjafruit.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0