Fillico Hello Kitty Jewelry Water!

Fillico är ett japanskt företag som säljer "Jewelry Water". Det är japanskt källvatten men i väldigt speciella flaskor, de är nämligen dekorerade med Swarovski-kristaller! De är väldigt dyra, en flaska kostar runt 800 svenska kronor, men meningen med dem är att man ska ha dem vid speciella tillfällen som bröllop, jubileumsfester och andra tillfällen då man kanske vill lyxa till det. De vanliga flaskorna ser ut så här:

Sedan så finns det fem olika Hello Kitty-flaskor som ser ut så här:

Hello Kitty's rosett har olika färg på de fem olika flaskorna och färgerna står för olika saker! Rosa (cute), röd (friendship), gul (heartful), grön (wish) och lila (sweet).


Ganska fina är de ju men jag skulle aldrig lägga så mycket pengar på en flaska med vatten. Jag har heller aldrig riktigt fattat grejen med Swarovski-kristaller... :P

 




Kommentarer
Skrivet av: fanny

Hej! Hittade den här länken när jag kollade runt på internet häromdagen. http://whiterabbitexpress.com/

Har läst många gånger i din blogg att du vill beställa saker från Japan men det inte går, så tänkte direkt på dig. :) Vet inte hur mycket det kostar men det kanske kan vara till hjälp någon gång.

2010-08-04 @ 13:18:53
URL: http://vissel.blogg.se/
Skrivet av: Casperingebjorg

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-11-24 @ 21:16:53
URL: http://casperingebjorg.blogyd.com


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0