Nätshopping

Jag handlar ju ofta på nätet, det är nästan så att jag föredrar det mot att gå runt i affärerna bara för att det är så enkelt och för att man inte behöver passa några öppettider eller så. Det här videoklippet från EU-kommissionen handlar om just nätshopping och det var lite roligt faktiskt!


Med klippet vill man informera om att man har samma rättigheter när man nätshoppar som man har när man är i en riktig butik, till exempel rätten att lämna tillbaka varan om man ångrat sig eller om den är trasig. Jag tycker klippet verkligen visar hur befriande det är att kunna shoppa på nätet, man kan liksom sitta i pyjamas och äta frukost samtidigt som man klickar hem lite fina kläder eller prylar! :D

Brukar ni shoppa mycket på nätet? Eller föredrar ni att handla i en riktig butik?



Kommentarer
Skrivet av: felicia

haha

2010-03-26 @ 17:59:04
URL: http://tyypfelicias.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

handlar alltid i affärer, men det blir mer och mer att jag handlar via nätet. Orsaken är att jag är så osäker hur kläder sitter på mig, vill hellst prova dem först :P

2010-03-26 @ 18:19:09
URL: http://fulanka.blogg.se/
Skrivet av: Annicat

Kläder handlar jag ALDRIG på nätet. Måste klämma, känna och prova innan jag köper något. Är rätt kräsen så det krävs många provstunder innan jag hittar något jag är nöjd med.

2010-03-26 @ 20:26:05
URL: http://mangaandart.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0