Detaljer!

Jag tänkte visa några små Stina-detaljer jag lagt till i min killes lägenhet! Vi börjar med två bilder från badrummet:

På övre bilden står min lilla tops-behållare med Hello Kitty , den har jag köpt på Tradera! Sedan är det en flaska med badskum som är formad som Hello Kitty och den är köpt på Lagerhaus! På undre bilden är det en gammal plastburk som det var kakor i men som jag nu har mitt smink i. När jag diskade bort etiketten locket så gick det inte att få bort allt klister, så jag bara tryckte dit en bild på Hello Kitty istället! ^^

De här två bilderna är från köket. Hello Kitty-figuren på övre bilden kom med en klubba från början och den köpte jag i nån kiosk. De rosa köksverktygen på andra bilden köpte jag på Household och Hello Kitty-stekpannanEbay!

Min kille är ju inget fan av varken Hello Kitty eller färgen rosa, men de här små detaljerna står han i alla fall ut med! :P



Kommentarer
Skrivet av: Sandra - If it comes in pink

Jag har spanat in det där Hello Kitty-badskummet ett tag;)

2010-05-25 @ 09:02:13
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com/
Skrivet av: K I T T Y ♥

Vilken stekpanna?

2010-05-25 @ 16:25:22
URL: http://kittyland.blogg.se/
Skrivet av: K I T T Y ♥

Oj nu såg jag ! :D

2010-05-25 @ 16:25:40
URL: http://kittyland.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

ååh vilka söta köksredskap! :D rosa i köket maxar det roliga när man lagar mat och bakar ^^

kanske har du redan gjort det, men ändå; kolla in åhléns köksdel. där har dom allt från koppar till muffinsformar med jätteroliga mönster och färger! tänkte att folk inte borde gå misste om det, för det finns verkligen jättemycket fint där :3 jag diggar din blogg så otroligt mycket ^-^ keep it up! kram

2010-05-27 @ 19:18:48


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0