Fantasy Café Cola!

I helgen drack jag den konstigaste läsken jag någonsin smakat. Den heter Café Cola och är colaläsk med kaffesmak! Jag och Sebbe köpte den på Orienthuset som ligger när där vi bor. De har rätt mycket skum läsk.

Jag var mycket skeptisk till den här drycken men den var faktiskt inte så illa som jag trodde. Men jag skulle inte heller påstå att den var god :P Om man gillar kaffe mer än mig så kanske man skulle tycka om den. I vilket fall som helst så var den rolig och hade en fin burk! ^^



Kommentarer
Skrivet av: melina

hehe, läskigt :P

2010-11-29 @ 16:26:41
URL: http://nattstad.se/meliinas
Skrivet av: klara

Har druckit liknande i bulgarien. Älskade den trots att jag varken gillar cola elr kaffe. Men som sagt så finns den i bulgarien:(

2010-11-29 @ 17:15:58
URL: http://klaralaurell.blogg.se/
Skrivet av: Ellinor

Hej! Är nyfiken på var orienthuset (adress) ligger och vad mer för smaker som finns! =)

2010-11-30 @ 16:38:45
Skrivet av: Gnarlpine

Å DEN ÄR SÅ VIDRIG. AAH

2010-12-02 @ 14:03:14
URL: http://gnarlpine.blogg.se/
Skrivet av: Fredrik

mums godaste som finns!

2011-05-30 @ 00:48:10


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0