Hello Kitty-termosmugg!

Nu när det är höst och snart vinter så kan det vara skönt att ha med sig lite varmt te eller kaffe på morgonen, om man åker buss eller tåg till skolan eller jobbet. Nu gör ju inte jag det, för jag cyklar, men jag skulle ändå vilja ha en sån här söt termosmugg! (Jag tror iaf att det är en termos, fast nu när jag tänker efter så kom jag på att det inte uttryckligen stod så i annonsen...) 


Men visst är den fin? Jag hittade den på Ebay :) Just nu är dollarn ganska låg så man får väl passa på att shoppa lite :P Hoppas bara att den är lika låg eller lägre när jag får pengar! ^^



Kommentarer
Skrivet av: Ells

Sv: Cupcaken är min favorit ^.^

2010-10-13 @ 12:36:42
URL: http://jademysteries.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Åh så söt! Tror jag får spana in ebay nu när jag ska inreda min lilla studentlya :)

2010-10-14 @ 12:06:33
URL: http://sickmisfire.wordpress.com
Skrivet av: Rebecca

tur att man har en morbror som åker till usa var femte vecka, det är som julafton nästan hela tiden :D

2010-10-15 @ 11:13:42
URL: http://bajsotto.devote.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0