Gäspande Haloumi

Igår när jag låg och sov på förmiddagen så låg Haloumi och sov på mina ben. Det är så mysigt med en liten katt som sällskap :)

Sedan hon blev ensamkatt så har hon faktiskt blivit mer mysig, varken hon eller Prim brukade ligga i knät på en tidigare men nu kommer hon ganska ofta och lägger sig i mitt knä när jag tittar på tv och så. Hon verkar trivas rätt bra ensam fast hon har fortfarande ett extremt uppmärksamhetsbehov så en måste leka med henne typ hundra gånger om dagen för annars går hon runt och skriker... Det är iofs roligt att leka med henne men det är lite jobbigt när en försöker sitta och skriva en jobbansökan till exempel och hon stör ens koncentration med högt jamande! Tur för henne att hon är så mysig emellanåt :P



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

SÅ sött namn!

2011-11-27 @ 11:58:45
URL: http://karinolofsson.se
Skrivet av: Hanna

Jag älskar katter, de är så söta! ^^

2011-11-27 @ 16:45:16
URL: http://hhonney.blogg.se/
Skrivet av: Thilda

Gulligt:) Vad har hänt med Prim?

2011-11-28 @ 17:30:33
URL: http://sphynxbloggen.blogg.se/


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0