Helgens Hello Kitty-spaningar!

I helgen såg jag två roliga Hello Kitty-prylar i olika affärer. Först var det den här boxen med pappersnäsdukar som jag såg på ÖB:

Jag tror den kostade runt 15 kronor, men jag köpte den inte. Sen idag efter att jag hade övningskört så gick vi in och handlade på Coop Forum och där inne i mjölkrummet så såg jag den här hallondrycken:

Den kostade också runt 15 kronor men jag köpte inte den heller, för jag försöker äta nyttigare och den verkade innehålla rätt mycket socker. Men fin var den i alla fall! Och roligt att det kommer mer och mer saker med Hello Kitty på ute i butikerna ^__^



Kommentarer
Skrivet av: Ismael.

Åh. Kan du inte göra ett inlägg med dina favoritaffärer som brukar ha söta saker? Ska för första gången flytta till en alldeles egen lägenhet (just nu delar jag med två killar, uh) och vill hitta så mycket fint och gulligt som möjligt ^_^

2011-11-13 @ 23:09:39
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hej. fin blogg. kolla gärna in på min nya blogg.

2011-11-13 @ 23:27:55
URL: http://dagensgroda.blogg.se/
Skrivet av: Hanna

Jag såg minimorötter i en HK plastpåse för några dagar sedan.. ^w^

2011-11-14 @ 15:31:00
URL: http://hhonney.blogg.se/
Skrivet av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)

2011-11-14 @ 17:19:46
URL: http://domkallarmighannes.com


  • Jag läser igenom alla kommentarer innan jag godkänner dem.
  • Jag gör inga designer.
  • Spam, elakheter eller kommentarer enbart i reklamsyfte godkänns inte. Inte heller kommentarer i stil med "Hej, vad händer?" och "Lägga till varandra på Bloglovin?" godkänns.
  • Men lägg gärna till min blogg på Bloglovin - och gillar jag din blogg så lägger jag till den!
^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0